آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,827
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 9(2), 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
داود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی', جلوه هنر, 9(2), pp. 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305
فیض, داود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی. جلوه هنر, 1401; 9(2): 13-42. doi: 10.22051/bmr.2022.39386.2305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب