آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,809
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,818

1.

واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی

صفحه 13-42
داود فیض؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب

2.

تاثیر قابلیت بازاریابی مشتری‌محور بر عملکرد شرکت با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی محصول‌محور

صفحه 43-78
فرزانه فاطمی؛ بهمن حاجی پور

3.

ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)

صفحه 79-114
سارا صدیقی کراده؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

4.

شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام‌مند ادبیات

صفحه 138-115
مریم پرچمی سرقین؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ محمدهادی صادق؛ مسعود کیماسی؛ شهریار عزیزی

5.

طراحی الگوی برندسازی شخصی کارمند در صنعت بیمه ایران با روش داده‌بنیاد

صفحه 139-179
فرشید خمویی؛ اکبر حسن پور؛ یوسف وکیلی؛ حسین نوروزی

6.

تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)

صفحه 177-210
ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب