دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها971
تعداد مقالات8,039
تعداد مشاهده مقاله13,668,595
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,726,467
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. (1401). تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر). جلوه هنر, 9(2), 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
ستاره نیکیان; ابراهیم آلبونعیمی; لیلا آندرواژ. "تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. (1401). 'تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)', جلوه هنر, 9(2), pp. 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر). جلوه هنر, 1401; 9(2): 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب