دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,733
تعداد مشاهده مقاله12,721,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,592
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. (1401). تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر). جلوه هنر, 9(2), 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
ستاره نیکیان; ابراهیم آلبونعیمی; لیلا آندرواژ. "تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)". جلوه هنر, 9, 2, 1401, 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. (1401). 'تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)', جلوه هنر, 9(2), pp. 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143
نیکیان, ستاره, آلبونعیمی, ابراهیم, آندرواژ, لیلا. تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر). جلوه هنر, 1401; 9(2): 177-210. doi: 10.22051/bmr.2021.35890.2143


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب