دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,790
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,890
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 10(2), 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
سید مهدی موسوی مطلق; حجت طاهری گودرزی. "تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). 'تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی', جلوه هنر, 10(2), pp. 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 1402; 10(2): 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب