دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,812,386
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,129,619
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 10(2), 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
سید مهدی موسوی مطلق; حجت طاهری گودرزی. "تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). 'تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی', جلوه هنر, 10(2), pp. 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 1402; 10(2): 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب