آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,516,018
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,896,786
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. (1400). شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران. جلوه هنر, 8(1), 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
احسان درستکار; علی یعقوبی پور; محمد منتظری. "شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. (1400). 'شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران', جلوه هنر, 8(1), pp. 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران. جلوه هنر, 1400; 8(1): 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب