دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,733
تعداد مشاهده مقاله12,721,278
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,599
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. (1400). شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران. جلوه هنر, 8(1), 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
احسان درستکار; علی یعقوبی پور; محمد منتظری. "شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. (1400). 'شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران', جلوه هنر, 8(1), pp. 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127
درستکار, احسان, یعقوبی پور, علی, منتظری, محمد. شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران. جلوه هنر, 1400; 8(1): 233-272. doi: 10.22051/bmr.2021.35496.2127


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب