آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,513,219
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,895,787

1.

تحلیل نقش برند لیگ، تصویرسازی ذهنی و هوش فرهنگی در انسجام تیمی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران

صفحه 15-56
سیده رویا کلاتی؛ اسداله کردنائیچ؛ سهیل نجات

2.

توسعه چارچوب رفتار شهروندی برند

صفحه 57-108
محمد غفاری؛ حسین معینی؛ ابوالفضل گودرزی؛ مهدی فرمانی

3.

طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 109-148
سلمان عیوضی نژاد؛ محسن اکبری

4.

بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)

صفحه 149-188
فتانه یاراحمدی؛ صفورا وحیدی فر

5.

تحلیل پاسخ مغز به برندهای چای داخلی با رویکرد بازاریابی عصبی

صفحه 189-232
مهدی فدایی اشکیکی؛ مهدی همایون فر؛ دانیال صابر سمیعی؛ فاطمه بلگوری

6.

شناسایی الگوی ذهنی مشتریان نسبت به برند بانک ملی ایران

صفحه 233-272
احسان درستکار؛ علی یعقوبی پور؛ محمد منتظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب