آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,686
تعداد مشاهده مقاله12,529,610
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,905,779
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. (1400). بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا). جلوه هنر, 8(1), 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
فتانه یاراحمدی; صفورا وحیدی فر. "بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. (1400). 'بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)', جلوه هنر, 8(1), pp. 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا). جلوه هنر, 1400; 8(1): 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب