دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,703
تعداد مشاهده مقاله12,645,365
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,003,020
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. (1400). بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا). جلوه هنر, 8(1), 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
فتانه یاراحمدی; صفورا وحیدی فر. "بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. (1400). 'بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا)', جلوه هنر, 8(1), pp. 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139
یاراحمدی, فتانه, وحیدی فر, صفورا. بررسی تأثیرگذاری ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات دهان‌به‌دهان با رویکرد سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: اینستاگرام شرکت خدمات گردشگری علی‌بابا). جلوه هنر, 1400; 8(1): 149-188. doi: 10.22051/bmr.2021.33921.2139


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب