دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,373
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,306
مزیدی, علیرضا, باقرزاده, محمدرضا, مهرآرا, اسداله, قلی پور کنعانی, یوسف. (1398). ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی. جلوه هنر, 6(2), 147-181. doi: 10.22051/bmr.2020.31227.1988
علیرضا مزیدی; محمدرضا باقرزاده; اسداله مهرآرا; یوسف قلی پور کنعانی. "ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 147-181. doi: 10.22051/bmr.2020.31227.1988
مزیدی, علیرضا, باقرزاده, محمدرضا, مهرآرا, اسداله, قلی پور کنعانی, یوسف. (1398). 'ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی', جلوه هنر, 6(2), pp. 147-181. doi: 10.22051/bmr.2020.31227.1988
مزیدی, علیرضا, باقرزاده, محمدرضا, مهرآرا, اسداله, قلی پور کنعانی, یوسف. ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینهﻫﺎی علی و مداخله‌ای در توسعه‌ی برند سازمانی. جلوه هنر, 1398; 6(2): 147-181. doi: 10.22051/bmr.2020.31227.1988


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب