دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,183
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,098
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. (1397). طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند. جلوه هنر, 5(1), 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
علیرضا نعلچی کاشی; سید محمد طباطبایی نسب; زهره طباطبایی نسب; شهناز نایب زاده. "طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. (1397). 'طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند', جلوه هنر, 5(1), pp. 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند. جلوه هنر, 1397; 5(1): 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب