آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها931
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,491,694
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,248

1.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

2.

طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند

صفحه 35-78
علیرضا نعلچی کاشی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ زهره طباطبایی نسب؛ شهناز نایب زاده

3.

اثرات متقابل متغیرهای کلیدی برندسازی کارفرما در صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 79-106
نادر مظلومی؛ سید علی اکبر افجه؛ سمانه بیات سرمدی

4.

تبیین پویایی رفتار رقابتی براساس آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: صنعت بانکداری

صفحه 134-107
فاطمه مشکدانیان؛ معصومه حسین زاده شهری

5.

اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی

صفحه 135-168
میثم عاقلی؛ فاطمه آجرلو

6.

تاثیر بازارگرایی، نوآوری خدمات و کیفیت خدمات بر ترجیح برند و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر؛ مطالعه مسافران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی

صفحه 169-204
مجید محمدشفیعی؛ هدی توکلی؛ ریحانه السادات طبائیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب