دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,075,108
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,257,457
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 4(4), 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
عظیم اله زارعی; داود فیض; مریم اکبرزاده پاشا. "کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). 'کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند', جلوه هنر, 4(4), pp. 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 1396; 4(4): 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب