دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,752,020
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,403
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 4(4), 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالمجید عبدالباقی عطاآبادی; محمد جعفرنیا. "رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. (1396). 'رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران', جلوه هنر, 4(4), pp. 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547
عبدالباقی عطاآبادی, عبدالمجید, جعفرنیا, محمد. رتبه‌بندی ارزش ویژه برند، مبتنی بر بی‌مقیاس‌سازی فازی و راهبرد سرمایه‌گذاری همزمان و آتی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران. جلوه هنر, 1396; 4(4): 39-59. doi: 10.22051/bmr.2019.21415.1547


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب