دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,972,578
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,205,226
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 4(4), 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
سهیل نجات; میثم شیرخدایی; حسین بهمنی تبریزی. "بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). 'بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن', جلوه هنر, 4(4), pp. 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 1396; 4(4): 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب