آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,654
تعداد مشاهده مقاله12,496,965
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,887,475
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 4(4), 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
سهیل نجات; میثم شیرخدایی; حسین بهمنی تبریزی. "بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. (1396). 'بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن', جلوه هنر, 4(4), pp. 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285
نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم, بهمنی تبریزی, حسین. بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن. جلوه هنر, 1396; 4(4): 13-39. doi: 10.22051/bmr.2019.14695.1285


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب