دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,903
تعداد مشاهده مقاله13,374,835
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,499,661
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 4(3), 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
مجید اسماعیل پور; فرشاد آرام. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)". جلوه هنر, 4, 3, 1396, 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)', جلوه هنر, 4(3), pp. 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 1396; 4(3): 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب