آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,654
تعداد مشاهده مقاله12,496,943
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,887,456
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 3(4), 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). 'طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. طراحی مدل شکل‌گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر تئوری‌های هویت-مشتری و ارتباط مشتری-برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 13-40. doi: 10.22051/bmr.2018.8989.1074


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب