دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,747,653
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,070,829
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. (1394). هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). جلوه هنر, 2(1), 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی; محمود سمیعی نصر. "هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)". جلوه هنر, 2, 1, 1394, 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. (1394). 'هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)', جلوه هنر, 2(1), pp. 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). جلوه هنر, 1394; 2(1): 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب