دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,780
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,880
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. (1394). نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس. جلوه هنر, 2(1), 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
مهدی جعفرزاده کناری; قاسم بخشنده; عبدالحمید ابراهیمی. "نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس". جلوه هنر, 2, 1, 1394, 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. (1394). 'نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس', جلوه هنر, 2(1), pp. 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027
جعفرزاده کناری, مهدی, بخشنده, قاسم, ابراهیمی, عبدالحمید. نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس. جلوه هنر, 1394; 2(1): 39-66. doi: 10.22051/bmr.2015.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب