دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,735,301
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,068,593
شاه طهماسبی, اسماعیل, ابویی, منیره, شمس الهی, سارا. (1393). تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران. جلوه هنر, 1(2), 85-106. doi: 10.22051/bmr.2015.1224
اسماعیل شاه طهماسبی; منیره ابویی; سارا شمس الهی. "تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران". جلوه هنر, 1, 2, 1393, 85-106. doi: 10.22051/bmr.2015.1224
شاه طهماسبی, اسماعیل, ابویی, منیره, شمس الهی, سارا. (1393). 'تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران', جلوه هنر, 1(2), pp. 85-106. doi: 10.22051/bmr.2015.1224
شاه طهماسبی, اسماعیل, ابویی, منیره, شمس الهی, سارا. تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران. جلوه هنر, 1393; 1(2): 85-106. doi: 10.22051/bmr.2015.1224


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب