آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,654
تعداد مشاهده مقاله12,497,976
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,888,259

1.

آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

صفحه 11-32
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد

2.

تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول

صفحه 33-60
شهریار عزیزی؛ صائب شکرگزار

3.

عوامل تعیین‌کننده قصد خرید برندهای تقلبی لوکس(مطالعه موردی شهر تهران)

صفحه 61-84
محسن نظری؛ ابوالفضل عابدی؛ حامد خراسانی طرقی

4.

تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران

صفحه 85-106
اسماعیل شاه طهماسبی؛ منیره ابویی؛ سارا شمس الهی

5.

تعیین عوامل مؤثر در ایجاد تصویر سبز از برند خودروهای ایرانی در اذهان مشتریان آنها در شهر شیراز

صفحه 107-134
سید یعقوب حسینی؛ مجید اسماعیل پور؛ رقیه ابراهیمی

6.

بخش‏بندی مشتریان در صنعت بانکداری با استفاده از مدل توسعه‌یافته RFMC

صفحه 135-154
وحید برادران؛ زهرا فرخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب