دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,735,322
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,068,603
عزیزی, شهریار, شکرگزار, صائب. (1393). تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول. جلوه هنر, 1(2), 33-60. doi: 10.22051/bmr.2015.1222
شهریار عزیزی; صائب شکرگزار. "تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول". جلوه هنر, 1, 2, 1393, 33-60. doi: 10.22051/bmr.2015.1222
عزیزی, شهریار, شکرگزار, صائب. (1393). 'تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول', جلوه هنر, 1(2), pp. 33-60. doi: 10.22051/bmr.2015.1222
عزیزی, شهریار, شکرگزار, صائب. تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول. جلوه هنر, 1393; 1(2): 33-60. doi: 10.22051/bmr.2015.1222


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب