دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,426,126
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,507
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. (1393). آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. جلوه هنر, 1(2), 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; محمود محمدیان; نسیم تقوی فرد. "آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران". جلوه هنر, 1, 2, 1393, 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. (1393). 'آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران', جلوه هنر, 1(2), pp. 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. جلوه هنر, 1393; 1(2): 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب