آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,654
تعداد مشاهده مقاله12,497,641
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,888,008
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. (1393). آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. جلوه هنر, 1(2), 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; محمود محمدیان; نسیم تقوی فرد. "آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران". جلوه هنر, 1, 2, 1393, 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. (1393). 'آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران', جلوه هنر, 1(2), pp. 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, محمدیان, محمود, تقوی فرد, نسیم. آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران. جلوه هنر, 1393; 1(2): 11-32. doi: 10.22051/bmr.2015.1221


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب