آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,176
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,528
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. جلوه هنر, 1(1), 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور; فاطمه شریعتی. "تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). 'تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی', جلوه هنر, 1(1), pp. 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. جلوه هنر, 1393; 1(1): 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب