دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,252
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,153
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. جلوه هنر, 1(1), 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور; فاطمه شریعتی. "تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). 'تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی', جلوه هنر, 1(1), pp. 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی. جلوه هنر, 1393; 1(1): 127-156. doi: 10.22051/bmr.2014.1219


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب