آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,781

1.

طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

صفحه 13-44
سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی

2.

توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک

صفحه 45-74
وحیده رفیعی طباطبایی؛ منوچهر نجمی

3.

شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)

صفحه 75-99
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت؛ امین عطوفی

4.

پیاده‌سازی استراتژی برندینگ بر مبنای ابعاد سطح فرد محور مدل روانشناسی مصرف کننده از برند (رویکرد تلفیقی مدل کانو، گسترش عملکرد کیفیت و پارتو)

صفحه 101-125
سید محمد طباطبایی نسب؛ ابوالفضل نوری؛ رضا ابراهیم زاده پزشکی

5.

تبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی

صفحه 127-156
میثم شیرخدایی؛ امیرحسین نوری پور؛ فاطمه شریعتی

6.

بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)

صفحه 157-192
سمیه سادات مکیان

7.

بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها

صفحه 218-224
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب