دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,936
تعداد مشاهده مقاله13,427,290
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,985
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. (1393). توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. جلوه هنر, 1(1), 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
وحیده رفیعی طباطبایی; منوچهر نجمی. "توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. (1393). 'توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک', جلوه هنر, 1(1), pp. 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. جلوه هنر, 1393; 1(1): 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب