آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,192
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,533
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. (1393). توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. جلوه هنر, 1(1), 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
وحیده رفیعی طباطبایی; منوچهر نجمی. "توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. (1393). 'توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک', جلوه هنر, 1(1), pp. 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217
رفیعی طباطبایی, وحیده, نجمی, منوچهر. توسعه روشی مبتنی بر مدل کلر جهت سنجش وجهه‌ برند: مطالعه صنعت لوازم خانگی کوچک. جلوه هنر, 1393; 1(1): 45-74. doi: 10.22051/bmr.2014.1217


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب