دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,936
تعداد مشاهده مقاله13,427,272
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,976
مکیان, سمیه سادات. (1393). بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). جلوه هنر, 1(1), 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
سمیه سادات مکیان. "بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
مکیان, سمیه سادات. (1393). 'بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)', جلوه هنر, 1(1), pp. 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
مکیان, سمیه سادات. بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). جلوه هنر, 1393; 1(1): 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب