آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,201
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,538
مکیان, سمیه سادات. (1393). بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). جلوه هنر, 1(1), 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
سمیه سادات مکیان. "بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)". جلوه هنر, 1, 1, 1393, 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
مکیان, سمیه سادات. (1393). 'بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)', جلوه هنر, 1(1), pp. 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216
مکیان, سمیه سادات. بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep). جلوه هنر, 1393; 1(1): 157-192. doi: 10.22051/bmr.2014.1216


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب