دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,624,081
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,428
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1403). Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Zahra Mottaghi; Zohreh Nafissi. "Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective". جلوه هنر, , , 1403, -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1403). 'Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, 1403; (): -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب