دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها954
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,091,226
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,272,935
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 11(1), 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
زهرا اولادقره گوز; محمد فاریابی; فرزانه فاطمی. "عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری". جلوه هنر, 11, 1, 1403, 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. (1403). 'عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری', جلوه هنر, 11(1), pp. 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436
اولادقره گوز, زهرا, فاریابی, محمد, فاطمی, فرزانه. عوامل مؤثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری. جلوه هنر, 1403; 11(1): 59-102. doi: 10.22051/bmr.2024.42993.2436


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب