دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,290
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. (1403). بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, 11(1), 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
سید مهدی موسوی دستجردی; سید مهدی میرمهدی. "بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)". جلوه هنر, 11, 1, 1403, 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. (1403). 'بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)', جلوه هنر, 11(1), pp. 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, 1403; 11(1): 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب