آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,518,263
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,898,319
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. (1403). بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, 11(1), 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
سید مهدی موسوی دستجردی; سید مهدی میرمهدی. "بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)". جلوه هنر, 11, 1, 1403, 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. (1403). 'بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا)', جلوه هنر, 11(1), pp. 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505
موسوی دستجردی, سید مهدی, میرمهدی, سید مهدی. بررسی تأثیر تجربه غرقگی آنلاین بر آمیخته شدن با برند و قصد بازدید مجدد وب‌سایت (موردمطالعه سایت دیجی‌کالا). جلوه هنر, 1403; 11(1): 143-174. doi: 10.22051/bmr.2024.44853.2505


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب