دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,818
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,544,749
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 10(4), 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
حسین فریدنیا; علی صابری; محمد حسین قربانی. "تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). 'تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی', جلوه هنر, 10(4), pp. 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب