دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,750,549
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,073,799
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 10(4), 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
حسین فریدنیا; علی صابری; محمد حسین قربانی. "تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. (1402). 'تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی', جلوه هنر, 10(4), pp. 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431
فریدنیا, حسین, صابری, علی, قربانی, محمد حسین. تأثیر بکارگیری بازی‌وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 161-192. doi: 10.22051/bmr.2024.42892.2431


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب