دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,538
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,154
زندمقدم, امیر, تهوری, زهرا. (1403). تأثیر آموزش تکلیف-محور و بازخورد تصحیحی بر ارتقاء توانش منظورشناختی: مطالعه فارسی آموزان سطح میانی. جلوه هنر, 16(52), 71-98. doi: 10.22051/jlr.2023.44868.2343
امیر زندمقدم; زهرا تهوری. "تأثیر آموزش تکلیف-محور و بازخورد تصحیحی بر ارتقاء توانش منظورشناختی: مطالعه فارسی آموزان سطح میانی". جلوه هنر, 16, 52, 1403, 71-98. doi: 10.22051/jlr.2023.44868.2343
زندمقدم, امیر, تهوری, زهرا. (1403). 'تأثیر آموزش تکلیف-محور و بازخورد تصحیحی بر ارتقاء توانش منظورشناختی: مطالعه فارسی آموزان سطح میانی', جلوه هنر, 16(52), pp. 71-98. doi: 10.22051/jlr.2023.44868.2343
زندمقدم, امیر, تهوری, زهرا. تأثیر آموزش تکلیف-محور و بازخورد تصحیحی بر ارتقاء توانش منظورشناختی: مطالعه فارسی آموزان سطح میانی. جلوه هنر, 1403; 16(52): 71-98. doi: 10.22051/jlr.2023.44868.2343


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب