تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 932 |
تعداد مقالات | 7,652 |
تعداد مشاهده مقاله | 12,494,433 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,885,793 |
Editor-in-Chief Note | ||
Sports Business Journal | ||
سخن سردبیر، دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4، مهر 2022 اصل مقاله (50.1 K) | ||
عنوان مقاله [English] | ||
سخن سردبیر | ||
سایر فایل های مرتبط با مقاله
|
||
سخن سردبیر | ||
Editor-in-Chief Note We have many thanks to the merciful God for the spiritual, material, and continuous support of Alzahra University, as well as the scientific support of our colleagues in sports management for their referees and publishing specialized articles in business in sports. We are happy to have presented a relatively successful track record to the audience and sympathizers of the field. In this Issue (Vol. 2, Issue. 2), the focus of researchers in submitting articles is on topics such as sports tourism, service quality, the role of elite sports in the development of business in sports, brand equity, and football academies and their role in developing women's sports. So, it includes a significant variety. We hope that while maintaining the growing trust of sport management scientists, we can have more submitted papers on sports economics, sports sponsorship, sports rights, media, and social networks. We try to present high-quality articles for publication to the audience; also, we would like to thank the officials of the Business Management Association of Iran for cooperating in concluding the memorandum of collaboration. We hope they continue their partnership more in participating in the editorial board, refereeing, and submitting their valuable articles. Here we promise that if the articles in our list of authors use reputable foreign authors they comply with the scope and other standards of the publication, their writing will be put in the fast-judging queue at the first opportunity. We also hope to use foreign authors' participation in the submitted papers in the next step to gain more visibility and obtain International Indexes. Also, we request that authors be more active in Google Scholar, ResearchGate, Publons, Academia, and more academic pages to reach more visibility.
سخن سردبیر از خداوند مهربان بابت حمایتهای معنوی و مادی متداوم دانشگاه الزهرا(س) و همچنین همراهیها و حمایتهای علمی همکاران مدیریت ورزش برای داوری و ارسال مقالات ارزشمند خود در زمینه تخصصی تجارت در ورزش کمال تشکر را داریم. خرسندیم که تا به این مرحله، کارنامه نسبتا موفقی را به مخاطبان و دلسوزان متخصص حوزه ارائه کردهایم. در این شماره (سال دوم، شماره ۲)، تمرکز پژوهشگران در ارسال مقالات بر موضوعاتی مانند گردشگری ورزشی، کیفیت خدمات، نقش ورزش نخبگان در توسعه تجارت در ورزش، ارزش ویژه برند و آکادمیهای فوتبال و نقش آنها در توسعه ورزش بانوان است. بنابراین، بسی خرسندیم که تنوع موضوعی آنها قابل توجه است. امیدواریم با حفظ اعتماد روزافزون دانشمندان مدیریت ورزشی، بتوانیم مقالات ارسالی بیشتری در زمینه اقتصاد ورزش، حمایت مالی ورزشی، حقوق ورزشی، رسانه و شبکههای اجتماعی داشته باشیم. ما سعی میکنیم مقالاتی با کیفیت بالا برای انتشار به مخاطبان ارائه دهیم. همچنین از مسئولین انجمن مدیریت کسبوکار ایران برای همکاری در انعقاد تفاهم نامه همکاری، کمال تشکر و قدردانی را داریم. امیدواریم در زمینه حضور پررنگ در هیئت تحریریه، داوری و ارسال مقالات ارزشمند خود به همکاری بیشتر خود با این نشریه ادامه دهند. همچنین امیدواریم در مرحله بعد از مشارکت نویسندگان خارجی در مقالات ارسالی برای رویتپذیری بیشتر نشریه و مقالات همکاران در کسب نمایههای بینالمللی بهرهمند گردیم. همین جا این وعده را میدهیم که چنانچه مقالاتی در فهرست نویسندگان خود از نویسندگان معتبر خارجی بهره بگیرند، در صورت رعایت اسکوپ و سایر استانداردهای نشریه، در اولین فرصت مقالهشان در نوبت داوری سریع قرارگیرد. همچنین، از نویسندگان درخواست میکنیم که بدین منظور در صفحاتی چون گوگل اسکولار، ریسرچ گیت، پابلون، آکادمیا و سایر صفحات دانشگاهی بیشتر فعال باشند. | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 39 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 48 |