دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,815
تعداد مشاهده مقاله12,971,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,204,798
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 19(4), 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
نرگس پورطالب; سیده بهناز موسویان النجق. "اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". جلوه هنر, 19, 4, 1402, 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', جلوه هنر, 19(4), pp. 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 1402; 19(4): 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب