دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,922
تعداد مشاهده مقاله13,383,765
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,506,576
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 19(4), 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
نرگس پورطالب; سیده بهناز موسویان النجق. "اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". جلوه هنر, 19, 4, 1402, 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', جلوه هنر, 19(4), pp. 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 1402; 19(4): 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب