آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,217
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,850
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 19(4), 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
نرگس پورطالب; سیده بهناز موسویان النجق. "اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". جلوه هنر, 19, 4, 1402, 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', جلوه هنر, 19(4), pp. 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 1402; 19(4): 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب