دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,738
تعداد مشاهده مقاله12,777,887
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,099,171
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 19(4), 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
نرگس پورطالب; سیده بهناز موسویان النجق. "اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". جلوه هنر, 19, 4, 1402, 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', جلوه هنر, 19(4), pp. 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 1402; 19(4): 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب