دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,624,717
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,792
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو; فاطمه صفری کلاچائی. "اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری". جلوه هنر, , , 1402, -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). 'اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, 1402; (): -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب