دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,136
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,543,505
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو; فاطمه صفری کلاچائی. "اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری". جلوه هنر, , , 1402, -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. (1402). 'اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره, صفری کلاچائی, فاطمه. اثر گذاری ابعاد انسان انگاری برند بر قصد خرید مشتری. جلوه هنر, 1402; (): -. doi: 10.22051/bmr.2023.40336.2340


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب