دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,751,968
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,380
یاراحمدی, فتانه, بیات, صابر. (1401). بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان. جلوه هنر, 9(3), 143-178. doi: 10.22051/bmr.2022.38923.2293
فتانه یاراحمدی; صابر بیات. "بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 143-178. doi: 10.22051/bmr.2022.38923.2293
یاراحمدی, فتانه, بیات, صابر. (1401). 'بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان', جلوه هنر, 9(3), pp. 143-178. doi: 10.22051/bmr.2022.38923.2293
یاراحمدی, فتانه, بیات, صابر. بررسی تأثیر تداعی ‌برند بر اعتماد و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تعهد به برند در شعب بانک ملت شهر همدان. جلوه هنر, 1401; 9(3): 143-178. doi: 10.22051/bmr.2022.38923.2293


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب