دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,071
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,000
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 2(1), 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
علی دهقانی; محمدعلی مولایی; سمانه حسین زاده; جواد هراتی. "بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران". جلوه هنر, 2, 1, 1393, 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). 'بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران', جلوه هنر, 2(1), pp. 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 1393; 2(1): 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب