آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,494,985
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,441
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 2(1), 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
علی دهقانی; محمدعلی مولایی; سمانه حسین زاده; جواد هراتی. "بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران". جلوه هنر, 2, 1, 1393, 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). 'بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران', جلوه هنر, 2(1), pp. 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 1393; 2(1): 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب