دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,627,413
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,991,280
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 2(1), 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
علی دهقانی; محمدعلی مولایی; سمانه حسین زاده; جواد هراتی. "بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران". جلوه هنر, 2, 1, 1393, 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). 'بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران', جلوه هنر, 2(1), pp. 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 1393; 2(1): 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب