دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,724,637
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,066,180
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 2(2), 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Farzaneh Mazloomi Soveini. "The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification". جلوه هنر, 2, 2, 1401, 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). 'The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification', جلوه هنر, 2(2), pp. 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 1401; 2(2): 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب