دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,901
تعداد مشاهده مقاله13,355,124
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,480,618
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 2(2), 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Farzaneh Mazloomi Soveini. "The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification". جلوه هنر, 2, 2, 1401, 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). 'The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification', جلوه هنر, 2(2), pp. 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 1401; 2(2): 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب