دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,972,721
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,205,275
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 2(2), 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Farzaneh Mazloomi Soveini. "The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification". جلوه هنر, 2, 2, 1401, 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). 'The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification', جلوه هنر, 2(2), pp. 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 1401; 2(2): 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب