دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,828
تعداد مشاهده مقاله13,069,229
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,244,091
توبک, حمید, سوری, احمد, رضایی, صادق. (1401). مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و یورگن هابرماس. جلوه هنر, 18(4), 123-146. doi: 10.22051/jontoe.2022.33746.3184
حمید توبک; احمد سوری; صادق رضایی. "مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و یورگن هابرماس". جلوه هنر, 18, 4, 1401, 123-146. doi: 10.22051/jontoe.2022.33746.3184
توبک, حمید, سوری, احمد, رضایی, صادق. (1401). 'مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و یورگن هابرماس', جلوه هنر, 18(4), pp. 123-146. doi: 10.22051/jontoe.2022.33746.3184
توبک, حمید, سوری, احمد, رضایی, صادق. مطالعه تطبیقی نقش تفکر انتقادی در فرایند تعلیم و تربیت از منظر علامه طباطبایی و یورگن هابرماس. جلوه هنر, 1401; 18(4): 123-146. doi: 10.22051/jontoe.2022.33746.3184


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب