دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,972,696
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,205,266
رعنایی کردشولی, حبیب الله, عسکری فر, کاظم, بلندپرواز, محمدامین. (1401). ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری. جلوه هنر, 9(3), 105-142. doi: 10.22051/bmr.2022.37148.2195
حبیب الله رعنایی کردشولی; کاظم عسکری فر; محمدامین بلندپرواز. "ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 105-142. doi: 10.22051/bmr.2022.37148.2195
رعنایی کردشولی, حبیب الله, عسکری فر, کاظم, بلندپرواز, محمدامین. (1401). 'ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری', جلوه هنر, 9(3), pp. 105-142. doi: 10.22051/bmr.2022.37148.2195
رعنایی کردشولی, حبیب الله, عسکری فر, کاظم, بلندپرواز, محمدامین. ارائه مدلی برای تبیین انتقام‌گیری مشتری. جلوه هنر, 1401; 9(3): 105-142. doi: 10.22051/bmr.2022.37148.2195


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب