دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,531
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,143
Saeedi, Masoud. (1401). The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 6(4), 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Masoud Saeedi. "The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation". جلوه هنر, 6, 4, 1401, 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. (1401). 'The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation', جلوه هنر, 6(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 1401; 6(4): 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب