آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها735
تعداد مقالات6,056
تعداد مشاهده مقاله8,897,921
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,940,627
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. (1401). تاثیر جهت‌گیری بازار درونی، هویت و دانش برند بر ارزش ویژه برند کارمندمحور و بررسی پیامدهای آن در بانک صادرات شهر اصفهان. جلوه هنر, (), -. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
مهدی یزدان شناس; عرفان اثنی عشری اصفهانی. "تاثیر جهت‌گیری بازار درونی، هویت و دانش برند بر ارزش ویژه برند کارمندمحور و بررسی پیامدهای آن در بانک صادرات شهر اصفهان". جلوه هنر, , , 1401, -. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. (1401). 'تاثیر جهت‌گیری بازار درونی، هویت و دانش برند بر ارزش ویژه برند کارمندمحور و بررسی پیامدهای آن در بانک صادرات شهر اصفهان', جلوه هنر, (), pp. -. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. تاثیر جهت‌گیری بازار درونی، هویت و دانش برند بر ارزش ویژه برند کارمندمحور و بررسی پیامدهای آن در بانک صادرات شهر اصفهان. جلوه هنر, 1401; (): -. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.