آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,493,073
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,884,752
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. (1401). مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور. جلوه هنر, 9(3), 59-104. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
مهدی یزدان شناس; عرفان اثنی عشری اصفهانی. "مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 59-104. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. (1401). 'مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور', جلوه هنر, 9(3), pp. 59-104. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287
یزدان شناس, مهدی, اثنی عشری اصفهانی, عرفان. مدلی برای پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژۀ برند کارمند‌محور. جلوه هنر, 1401; 9(3): 59-104. doi: 10.22051/bmr.2022.38727.2287


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب