آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,750
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 9(1), 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; فاطمه آقامولایی. "نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده". جلوه هنر, 9, 1, 1401, 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. (1401). 'نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده', جلوه هنر, 9(1), pp. 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, آقامولایی, فاطمه. نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده. جلوه هنر, 1401; 9(1): 86-137. doi: 10.22051/bmr.2022.36471.2162


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب