دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,733
تعداد مشاهده مقاله12,720,971
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,336
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 8(2), 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
محمدرحیم اسفیدانی; علی یوسفی. "اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). 'اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی', جلوه هنر, 8(2), pp. 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 1400; 8(2): 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب