آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,317
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,708
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 8(2), 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
محمدرحیم اسفیدانی; علی یوسفی. "اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). 'اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی', جلوه هنر, 8(2), pp. 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 1400; 8(2): 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب