دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,816,333
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,131,486
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 8(2), 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
محمدرحیم اسفیدانی; علی یوسفی. "اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. (1400). 'اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی', جلوه هنر, 8(2), pp. 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157
اسفیدانی, محمدرحیم, یوسفی, علی. اثر لوگوی تولیدکننده در خرده‌فروشی‌ها بر رفتار خرید بر اساس اثر زمینه و تئوری علامت‌دهی. جلوه هنر, 1400; 8(2): 118-148. doi: 10.22051/bmr.2021.34819.2157


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب