آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,325
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,727
الهیاری, میثم, وظیفه دوست, حسین, حسینی, میرزا حسن, پرهیزگار, محمد مهدی. (1400). طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی. جلوه هنر, 8(2), 192-219. doi: 10.22051/bmr.2021.14924.2169
میثم الهیاری; حسین وظیفه دوست; میرزا حسن حسینی; محمد مهدی پرهیزگار. "طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 192-219. doi: 10.22051/bmr.2021.14924.2169
الهیاری, میثم, وظیفه دوست, حسین, حسینی, میرزا حسن, پرهیزگار, محمد مهدی. (1400). 'طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی', جلوه هنر, 8(2), pp. 192-219. doi: 10.22051/bmr.2021.14924.2169
الهیاری, میثم, وظیفه دوست, حسین, حسینی, میرزا حسن, پرهیزگار, محمد مهدی. طراحی و تبیین الگوی راهبردی توسعه برند ملی در صنایع غذایی. جلوه هنر, 1400; 8(2): 192-219. doi: 10.22051/bmr.2021.14924.2169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب