آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,621
تعداد مشاهده مقاله12,416,560
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,838,105
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. (1400). طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس. جلوه هنر, 8(2), 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
اعظم میرسلیمانی; محمدعلی بابایی زکلیکی; منیژه حقیقی نسب; آمنه خدیور; مهدی ابراهیمی. "طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. (1400). 'طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس', جلوه هنر, 8(2), pp. 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086
میرسلیمانی, اعظم, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حقیقی نسب, منیژه, خدیور, آمنه, ابراهیمی, مهدی. طراحی مدل اعتلای برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعه موردی استان فارس. جلوه هنر, 1400; 8(2): 16-49. doi: 10.22051/bmr.2021.34209.2086


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب