دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,445
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,696
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی. جلوه هنر, 8(3), 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
حسین رحیمی کلور; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی". جلوه هنر, 8, 3, 1400, 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. (1400). 'تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی', جلوه هنر, 8(3), pp. 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر ادراک مصرف‌کننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر هم‌آفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی. جلوه هنر, 1400; 8(3): 230-199. doi: 10.22051/bmr.2021.36486.2164


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب