دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,721,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,890
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. (1399). The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province. جلوه هنر, 1(1), 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Nasrin Moradi Doliskani; Nahid Atghia. "The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province". جلوه هنر, 1, 1, 1399, 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. (1399). 'The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province', جلوه هنر, 1(1), pp. 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province. جلوه هنر, 1399; 1(1): 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب