دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها950
تعداد مقالات7,805
تعداد مشاهده مقاله12,968,430
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,204,054
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. (1399). The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province. جلوه هنر, 1(1), 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Nasrin Moradi Doliskani; Nahid Atghia. "The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province". جلوه هنر, 1, 1, 1399, 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. (1399). 'The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province', جلوه هنر, 1(1), pp. 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003
Moradi Doliskani, Nasrin, Atghia, Nahid. The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province. جلوه هنر, 1399; 1(1): 45-59. doi: 10.22051/sbj.2021.36529.1003


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب