آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,429
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,792
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری. جلوه هنر, 18(4), 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
مهتاب میرزایی فر; محمد علی عبدالوند; کامبیز حیدرزاده هنزایی; محسن خون سیاوش. "ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری". جلوه هنر, 18, 4, 1399, 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1399). 'ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری', جلوه هنر, 18(4), pp. 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309
میرزایی فر, مهتاب, عبدالوند, محمد علی, حیدرزاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. ارائه مدل کیفیت خدمات مبتنی برفناوری‌های الکترونیکی درک شده از سوی مصرف کننده آسیب‌پذیر در صنعت بانکداری. جلوه هنر, 1399; 18(4): 163-200. doi: 10.22051/jwsps.2021.33400.2309


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب