دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,721,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,890
ستوده, علی, نکوئی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1399). الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز). جلوه هنر, 7(3), 227-269. doi: 10.22051/bmr.2021.33933.2071
علی ستوده; مریم نکوئی زاده; علیرضا امینی. "الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز)". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 227-269. doi: 10.22051/bmr.2021.33933.2071
ستوده, علی, نکوئی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1399). 'الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز)', جلوه هنر, 7(3), pp. 227-269. doi: 10.22051/bmr.2021.33933.2071
ستوده, علی, نکوئی زاده, مریم, امینی, علیرضا. الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تأثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (موردمطالعه: فروشگاه‌ هایپراستار شهر شیراز). جلوه هنر, 1399; 7(3): 227-269. doi: 10.22051/bmr.2021.33933.2071


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب