دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,902
تعداد مشاهده مقاله13,370,528
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,495,339
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 7(3), 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
عیسی فهیم; مجتبی پورسلیمی; علی حسین زاده; محمد قاسمی نامقی. "طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). 'طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 7(3), pp. 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1399; 7(3): 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب