دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها950
تعداد مقالات7,806
تعداد مشاهده مقاله12,971,218
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,204,782
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 7(3), 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
عیسی فهیم; مجتبی پورسلیمی; علی حسین زاده; محمد قاسمی نامقی. "طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). 'طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 7(3), pp. 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1399; 7(3): 171-226. doi: 10.22051/bmr.2021.35015.2108


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب