دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,116
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,034
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. (1399). تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان. جلوه هنر, 7(3), 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
محمد رضا کریمی علویجه; نرگس زرین فرد. "تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. (1399). 'تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان', جلوه هنر, 7(3), pp. 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان. جلوه هنر, 1399; 7(3): 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب