آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,666
تعداد مشاهده مقاله12,512,692
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,895,456
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. (1399). تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان. جلوه هنر, 7(3), 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
محمد رضا کریمی علویجه; نرگس زرین فرد. "تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان". جلوه هنر, 7, 3, 1399, 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. (1399). 'تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان', جلوه هنر, 7(3), pp. 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032
کریمی علویجه, محمد رضا, زرین فرد, نرگس. تأثیر ارزش‌های مورد انتظار از برند لوکس بر پیامدهای رفتاری مصرف-کنندگان. جلوه هنر, 1399; 7(3): 15-51. doi: 10.22051/bmr.2021.32704.2032


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب